رضا شیران خراسانی reza Shiran Khorasani

دکتر رضا شیران خراسانی Reza Shiran Khorasani

رضا شیران خراسانی reza Shiran Khorasani

دکتر رضا شیران خراسانی Reza Shiran Khorasani

مسؤول انجمن سینمای جوان مشهد:

پنجاه و پنجمین جشنواره فیلم، عکس و فیلم‌نامه مشهد برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: پنجاه و پنجمین جشنواره فیلم، عکس و فیلم‌نامه مشهد برگزار می‌شود

مسؤول انجمن سینمای جوان مشهد از برگزاری پنجاه و پنجمین جشنواره فیلم عکس و فیلم‌نامه مشهد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، نسرین شاه‌محمدی یکشنبه‌شب در جشن روز سینما که در کاروانسرای رباط طرق برگزار شد، اظهار کرد: در زمان مدیریت فعلی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی 3 جشنواره منطقه‌ای برگزار شده است که پنجاه و پنجمین جشنواره فیلم، عکس و فیلم‌نامه منطقه‌ای برگزار آذر ماه سال جاری برگزار می‌شود.

مسؤول انجمن سینمای جوان مشهد گفت: این جشنواره پس از 9 سال 24 تا 26 آذرماه امسال در مشهد برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: به‌ زودی نمایندگی سینمای انجمن در کاشمر راه‌اندازی و استعدادهای جوانی که در این شهرستان حضور دارند تحت پوشش خود قرار می‌دهد.

شاه‌محمدی اظهار کرد: سال گذشته 40 فیلم نیمه‌حرفه‌ای و 14 فیلم حرفه‌ای در دفاتر سینمای انجمن جوان استان ساخته‌شد که 17 جایزه داخلی و بین‌المللی دریافت کرده‌اند.

مسؤول انجمن سینمای جوان مشهد به فیلم چشم آبی اشاره و تصریح کرد: این فیلم که ساخته امیر مسعود سهیلی است با درخشش در 127 جشنواره داخلی و خارجی توانسته است 17 جایزه کسب کند.

وی اضافه کرد: فیلم‌های «سه سال دوماِ» و «دو روز» از ساخته‌های این دفتر در جشن سینما تقدیر شد.

در ادامه این مراسم مسؤول شورای راهبردی سینمای خراسان رضوی گفت: سینما جزء مردمی‌ترین هنر از بین 6 هنر دیگر است که با حضور فناوری این ارتباط بیشتر می‌شود.

سیف علما با اشاره به ساخت موزه سینما در کاروانسرای رباط طرق اظهار کرد: این موزه می‌تواند آنچه درگذشته داشته‌ایم را در یکجا جمع کند تا برای آیندگان به‌جا بگذاریم.

 در ادامه فرماندار تایباد حسین شرافتی راد گفت: شهرستان تایباد یک سینما فرسود داشت که تعطیل شد اما امسال توانستیم یک سینما خوب بازسازی و در اختیار جوانان این شهر قرار بدهیم.

در این مراسم از سینماگران موفق استان و مسؤولان شهری تایباد و قوچان برای تأسیس دو سینما در این شهرستان‌ها تقدیر به عمل آمد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی