رضا شیران خراسانی reza Shiran Khorasani

دکتر رضا شیران خراسانی Reza Shiran Khorasani

رضا شیران خراسانی reza Shiran Khorasani

دکتر رضا شیران خراسانی Reza Shiran Khorasani

«حرم بارگاه» نوستالژی عکس زیارت

دوشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۲۶ ق.ظ

«حرم بارگاه» نوستالژی عکس زیارت

خبرگزاری فارس: «حرم بارگاه» نوستالژی عکس زیارت

مدیر فرهنگسرای رسانه از راه‌اندازی کمپین ملی عکس «حرم بارگاه» در دهه کرامت خبر داد.

مجتبی رزم‌آرا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مشهد، با بیان اینکه کمپین ملی عکس «حرم بارگاه» با موضوع زیارت برگزار می‌شود، گفت: عکس‌های این کمپین باید در قالب عکس‌های فردی، خانوادگی، دوستانه، همرزمان دفاع مقدس، تشییع شهدا و عکس با سایر مسلمانان جهان، عکس‌های قدیمی خانوادگی در حرم، لحظه‌های ناب در حرم و عکس‌های خدمت به امام رضا (ع) در شهر باشد.

وی نحوه شرکت در این کمپین را از طریق شبکه تلگرام عنوان کرد و افزود: شرکت‌کنندگان می‌توانند عدد 8 را به پیامک 1000108 ارسال کنند و بعداز آن با عضویت در کانال تلگرامی به آدرس @AxBaHaramBot می‌توانند عکس‌های خود را بفرستند و پس از تائید، برای عکس‌های خود امتیاز جمع‌آوری کنند.

مدیر فرهنگسرای رسانه در مورد ملی بودن این کمپین اظهار داشت: تقریباً 80 درصد مردم ایران به حرم امام رضا(ع) آمده‌اند و ما می‌خواستیم با یافتن عکس‌های قدیمی، نوستالژی با بارگاه و حرم داشته باشیم.

رزم‌آرا با بیان اینکه این کمپین، کمپینی برای زیارت است، تصریح کرد: تعدادی از عکس‌های معماری و سازه‌های حرم ارسال‌شده است که قابل‌پذیرش نیست چراکه ما موضوع را زیارت عنوان کرده‌ایم و عکس‌ها باید با همین موضوع باشند.

وی مهلت ارسال آثار را 31 مردادماه اعلام و خاطرنشان کرد: داوری آثار این کمپین ملی کاملاً مردمی بوده و به 100 نفر از شرکت‌کنندگانی که بیشترین امتیاز و بازدید را از کاربران کسب کنند، هدیه 500 هزار ریالی اهدا خواهد شد.

مدیر فرهنگسرای رسانه در پایان، با بیان اینکه از شروع دهه کرامت تاکنون بیش از 500 عکس ارسال‌شده است، گفت: قرار است برگزیدگان این کمپین هم‌زمان با عید غدیر تقدیر شوند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی