رضا شیران خراسانی reza Shiran Khorasani

دکتر رضا شیران خراسانی Reza Shiran Khorasani

رضا شیران خراسانی reza Shiran Khorasani

دکتر رضا شیران خراسانی Reza Shiran Khorasani

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی صبح امروز از پیشرفت زائرسراهای ارزان قیمت استان های مختلف کشور بازدید به عمل آورد.

بازدید نماینده مجلس شورای اسلامی از زائرسراهای ارزان قیمت

رضاشیران خراسانی صبح امروز با بازدید از پروژه های زائراسرای ارزاق قیمت استان های اصفهان٬‌قم٬‌همدان٬‌سیستان و بلوچستان٬‌کرمانشاه٬‌قم٬‌لرستان و... پیشرفت این پروژه ها را مورد ارزیابی قرارداد.

وی در جلسه ای که پس از این بازدید با مدیرعامل بنیاد ملی زائر امام رضا(ع) داشت ضمن استماع گزارش آقای عابدی در خصوص اقدامات انجام شده گفت: خوشا به حال شما که مشغول به خدمت به زائران حضرت رضا(ع) می باشید.

شیران خراسانی ضمن ابراز خرسندی از نگاه بنیاد ملی زائر امام رضا(ع) در خصوص ساخت زائرسراهای ارزان قیمت و توجه به معماری و استحکام این بناها افزود: بایستی برنامه ریزی ها همه به سمتی پیش برود که هر چه می توانیم زائر بیشتری به مشهد بیاید که نتیجه معنوی و عمران و آبادانی را برای این شهر و مردم در پیش خواهد داشت.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: به موازات زائران اقصی نقاط کشور می توان برای جذب زائران خارجی نیز برنامه ریزی و تلاش کرد که در این زمینه زائران پاکستانی پتانسیل خوبی برای ساخت زائرسرا و اعزام زائران خود دارا می باشند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی