رضا شیران خراسانی reza Shiran Khorasani

دکتر رضا شیران خراسانی Reza Shiran Khorasani

رضا شیران خراسانی reza Shiran Khorasani

دکتر رضا شیران خراسانی Reza Shiran Khorasani

۱ مطلب در خرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

فرمانده پلیس‌راهور ناجا خبر داد

کاهش 17 درصدی تلفات جاده‌ای منجر به فوت در خراسان رضوی

خبرگزاری فارس: کاهش 17 درصدی تلفات جاده‌ای منجر به فوت در خراسان رضوی

فرمانده پلیس‌راهور ناجا از کاهش 17 درصدی آمار فوت‌شدگان تصادفات رانندگی جاده‌ای در خراسان رضوی خبر داد و علت اصلی 40 درصد تصادفات منجر به فوت را خستگی، خواب‌آلودگی و عدم توجه به جلو عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سردار تقی مهری عصر امروز در نشست خبری با اشاره به اجرای طرح تابستانه تا چهارم مهرماه اظهار داشت: پلیس‌راه کشور با همکاری نیروهای انتظامی درصدد فراهم کردن امنیت جاده‌ای برون‌شهری و درون‌شهری زائران و مسافران استان‌های مختلف کشور است.

وی از کاهش 17 درصدی تعداد فوت‌شدگان حوادث رانندگی در جاده‌های خراسان رضوی خبر داد و گفت: این آمار در سه‌ماهه نخست امسال و در مقایسه با سال گذشته ثبت‌شده و خراسان رضوی را در جایگاه دومین استان کشور از نظر کاهش فوتی‌های تصادفات جاده‌ای قرار داده است.

فرمانده پلیس‌راهور ناجا با اشاره به تلاش پلیس‌راه خراسان رضوی مبنی بر تسهیل تردد زائران بارگاه رضوی در جاده‌های برون‌شهری و مشهد به‌ویژه اطراف حرم رضوی افزود: بیشترین آمار تصادفات جاده‌ای همه‌ساله در شهریورماه و در اوج سفرهای تابستانی رخ می‌دهد و با توجه به افزایش سفرها در ماه آینده تدابیر خاصی ویژه جاده‌های خراسان رضوی اندیشیده شده است.

مهری تأکید کرد: از تمامی مأموران پلیس‌راه و پلیس‌راه و رانندگی خواسته‌شده به‌هیچ‌وجه نسبت به تخلفات رانندگی حادثه‌ساز اغماض نکنند.

وی خستگی رانندگان را بیشترین عامل تصادفات رانندگی عنوان کرد و گفت: در خراسان رضوی 40 درصد تصادفات مربوط به خستگی، خواب‌آلودگی و عدم توجه به جلوست و 37 درصد از تصادفات منجر به فوت نیز براثر سرعت غیرمجاز و انحراف به چپ رخ‌داده است.

فرمانده پلیس‌راهور ناجا خراسان رضوی را یکی از پهناورترین استان‌های کشور با طول راه‌های بالا توصیف کرد و افزود: در نقاط حادثه‌خیز استان علائم هشداردهنده‌ای نصب‌شده و از وزارت راه و شهرسازی و دولت می‌خواهیم در برنامه ششم توسعه توجه ویژه‌ای به راه‌های خراسان رضوی داشته باشند.

۰ نظر ۱۵ خرداد ۹۶ ، ۰۸:۵۳
رضا شیران خراسانی