رضا شیران خراسانی reza Shiran Khorasani

دکتر رضا شیران خراسانی Reza Shiran Khorasani

رضا شیران خراسانی reza Shiran Khorasani

دکتر رضا شیران خراسانی Reza Shiran Khorasani

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد:

آماده میزبانی کامل در بازی فردا هستیم/ انتظارمان از تقابل با استقلال خوزستان، کسب 3 امتیاز است

خبرگزاری فارس: آماده میزبانی کامل در بازی فردا هستیم/ انتظارمان از تقابل با استقلال خوزستان، کسب 3 امتیاز است

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد با اشاره به اینکه در دیدار فردا بعد از مدت‌ها به‌ صورت 100 درصد از شرایط میزبانی برخوردار خواهیم بود، گفت: در بازی فردا با احترامی که برای حریف قائل هستیم انتظار برد را داریم.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علیرضا مهاجری عصر امروز در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های پدیده مشهد و استقلال خوزستان که در هیأت فوتبال خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: در دیدار فردا بعد از مدت‌ها به‌صورت 100 درصد از شرایط میزبانی برخوردار خواهیم بود چراکه بازی ما در خانه برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه در این بازی میزبان هستیم، امیدواریم بتوانیم هر سه امتیاز بازی را کسب کنیم، البته نگرانی‌هایی هم داریم اما به لحاظ کیفیت پاس‌کاری درون زمین و ایجاد موقعیت بر روی دروازه حریفان تاکنون عملکرد خوبی داشته‌ایم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد با اشاره به بازی‌های تیم ملی فوتبال ایران در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه، عنوان کرد: در بحث تیم ملی وقتی یک ماه لیگ تعطیل می‌شود طبیعی است که انتظار داریم تیم ملی نتیجه‌گیری خوبی کسب کند، طبق مشاهدات نتیجه خوبی در این دو بازی تیم ملی کسب کرد و اگر باهوش‌تر هم بودیم می‌توانستیم چین را هم ببریم، اما امیدواریم تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی صعود کند.

مهاجری با اشاره به اینکه وقفه تعطیلات ایجادشده در بین بازی‌های لیگ برتر صدمه به بازیکنان وارد می‌کند، تأکید کرد: آماده نگه‌داشتن شرایط بدنی بازیکنان همیشه موردتوجه قرار دارد، حتی به لحاظ اقتصادی هم برای باشگاه‌ها به‌صرفه نیست، به‌عنوان‌مثال در تعطیلات رخ‌داده تیم فوتبال سپاهان اصفهان برای برگزاری دیدار دوستانه با ما به مشهد سفر کرد و 50 درصد هزینه‌های آن‌ها را پرداخت کردیم.

وی در خصوص وضعیت مصدومان و محرومان تیمش عنوان کرد: کفشگری و فرامرزی در بازی فردا حضور ندارند و همچنین وضعیت فریبرز گرامی امروز مشخص می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال پدیده با اشاره به تقابل تیمش و استقلال خوزستان خاطرنشان کرد: شناخت خوبی نسبت به نقاط ضعف و قوت تیم استقلال خوزستان داریم اما در بازی فردا با احترامی که برای حریف قائل هستیم انتظار برد راداریم.

مهاجری خواستار حمایت هواداران از تیمش در بازی پیش رو شد و ادامه داد: هواداران با حمایت پدیده به نتیجه‌گیری تیم شهرشان کمک می‌کنند، ازاین‌رو باشگاه تعدادی اتوبوس برای هواداران در نظر گرفته است.

گفتنی است؛ دیدار تیم‌های پدیده مشهد و استقلال خوزستان در چهارچوب رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران از هفته پنجم، فردا ساعت 18:15 در ورزشگاه ثامن‌الائمه (ع) برگزار می‌شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی