رضا شیران خراسانی reza Shiran Khorasani

دکتر رضا شیران خراسانی Reza Shiran Khorasani

رضا شیران خراسانی reza Shiran Khorasani

دکتر رضا شیران خراسانی Reza Shiran Khorasani

مدیرکل ارشاد خراسان‌رضوی تأکید کرد

لزوم توجه به جزئیات راهبردهای توسعه سالن‌های سینما در شهرستان‌های خراسان‌رضوی

خبرگزاری فارس: لزوم توجه به جزئیات راهبردهای توسعه سالن‌های سینما در شهرستان‌های خراسان‌رضوی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی بر لزوم توجه به جزئیات راهبردهای توسعه سالن‌های سینما در شهرستان‌های این استان تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سید سعید سرابی عصر امروز در نشست مشترک انجمن‌های فرهنگی هنری با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن اجتماعات استانداری خراسان رضوی با ابراز خرسندی نسبت به تفویض اختیار به این استان برای صدور مجوز تولید فیلم‌های بلند ویدیویی اظهار داشت: راهبردهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص توسعه سالن‌های سینما قابل‌تقدیر است اما باید نگاه ویژه‌تری در این بخش برای شهرستان‌های خراسان رضوی داشت.

وی با تأکید بر اینکه شهرستان‌های خراسان رضوی نقش مهمی در ارتقای فرهنگ و هنر این استان داشته‌اند اضافه کرد: قطعاً توجه به اقتصاد فرهنگ و هنر یکی از عوامل توفیقات عرصه هنر است چراکه سبب افزایش انگیزه هنرمندان در استفاده از خلاقیت، خلق و آفرینش هنری را می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی افزود: مشارکت بخش خصوصی در این عرصه علاوه بر اینکه سبب پیشرفت اقتصادی جامعه می‌شود، در معیشت هنرمندان نیز تأثیرگذار است.

سرابی، برگزاری بزرگداشت‌ها و جوایز ادبی فردوسی، عطار و خیام را جزئی از جریان دیپلماسی فرهنگی هنری صورت گرفته در خراسان رضوی برشمرد و اضافه کرد: احترام به بزرگان و پیشکسوتان ازجمله الگوهای عملکردی این اداره کل فرهنگ و ارشاد محسوب می‌شود، بنابراین تکریم مقام بالای هنرمندان بزرگ خراسان در طومار بلند فرهنگ و هنر ایران اسلامی بر ما واجب است.

وی گفت: جایگاه هنر تئاتر در خراسان رضوی بسیار رفیع بوده به‌طوری‌که استقبال از اجراهای عمومی نمایش و کسب موفقیت‌های هنرمندان تئاتر این استان ازجمله افتخارات هنر خراسان محسوب می‌شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی