رضا شیران خراسانی reza Shiran Khorasani

دکتر رضا شیران خراسانی Reza Shiran Khorasani

رضا شیران خراسانی reza Shiran Khorasani

دکتر رضا شیران خراسانی Reza Shiran Khorasani

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان:

تیم فوتبال فولاد را آنالیز کرده‌ایم/ خواهان کسب 3 امتیاز در بازی فردا هستیم

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال فولاد را آنالیز کرده‌ایم/ خواهان کسب 3 امتیاز در بازی فردا هستیم

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان با اشاره به اینکه تیم فوتبال فولاد خوزستان را آنالیز کرده‌ایم گفت: به دنبال کسب 3 امتیاز در بازی فردا هستیم و می‌خواهیم در جدول رده بنده رتبه خود را بهبود ببخشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، فرهاد کاظمی عصر امروز در نشست خبری قبل از دیدار مقابل فولاد خوزستان که در محل هیأت فوتبال خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: در بازی فردا به دنبال پیروزی و کسب سه امتیاز خانگی هستیم و می‌خواهیم شرایط خود را در جدول رده‌بندی را بهبود ببخشیم.

وی در خصوص اینکه چه مصدومانی فردا تیم را همراهی نمی‌کنند، افزود: تنها بازیکن مصدوم ما در بازی فردا محمدرضا خانزاده است که غایب خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان با اشاره به‌اشتباه دروازه‌بان خارجی تیمش در بازی هفته گذشته، عنوان کرد: هرکدام از بازیکنان که در تمرینات عملکرد بهتری داشته باشند در ترکیب تیم قرارگرفته و به میدان مسابقه خواهند رفت.

کاظمی تصریح کرد: تیم فوتبال فولاد را هم آنالیز کرده‌ایم و می‌توانم بگویم فولاد تیمی است که جلوی سیاه‌جامگان قطعاً می‌آید که فوتبال بازی کند.

وی عنوان کرد: اعتراض هوادار را می‌پذیریم، زیرا این حق هوادار است که اعتراض کند، درعین‌حال در سال گذشته با شرایطی که تیم داشت یک‌بار صدای اعتراض هوادار درنیامد.

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان در پایان خاطرنشان کرد: تیم ملی اگر از دل لیگ می‌خواهد بازیکن جمع‌آوری کند؛ لیگ ما بازیکن دارد، با این‌حال همه تیم‌ها زیر ذره‌بین مربیان تیم ملی هستند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی