رضا شیران خراسانی reza Shiran Khorasani

دکتر رضا شیران خراسانی Reza Shiran Khorasani

رضا شیران خراسانی reza Shiran Khorasani

دکتر رضا شیران خراسانی Reza Shiran Khorasani

6 بیمارستان جدید در خراسان رضوی احداث می‌شود

چهارشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۰۷ ق.ظ

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد:

6 بیمارستان جدید در خراسان رضوی احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: 6 بیمارستان جدید در خراسان رضوی احداث می‌شود

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد با تأکید بر توسعه خدمات در دو بعد کمی و کیفی، از افتتاح 6 بیمارستان جدیدالاحداث در استان خراسان رضوی در سال 95 خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدهادی سعید مدقق سه‌شنبه‌ شب در جمع خبرنگاران گفت: در دو بعد کمی و کیفی خدمات درمانی را در دو سال اخیر توسعه داده‌ایم و در این مدت کوتاه شاهد افزایش تعداد بیمارستان‌ها، بخش‌ها و امکانات بیمارستانی بودیم.

وی بابیان اینکه انتظار داریم امسال 6 بیمارستان جدید‌الاحداث افتتاح شود، افزود: امسال بیمارستان 125 تخت خوابه علوی با کمک خیرین به بهره‌برداری رسید و اکنون 80 درصد تخت‌های آن اشغال است و به‌طور کامل فعال‌شده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد از پیشرفت فیزیکی بیشتر از 90 درصد بیمارستان فوق تخصصی ‌اکبر خبر داد و تصریح کرد: این بیمارستان که به‌صورت تخصصی برای اطفال ساخته‌شده، به پیشرفت فیزیکی بالای 90 درصد رسیده و در کنار آن بیمارستان امام خمینی (ره) فریمان که قرار است جایگزین بیمارستان فرسوده شهرستان شود و هم‌اکنون بیمارستان خلیل‌آباد به‌صورت ناقص راه‌اندازی شده که امیدواریم شاهد راه‌اندازی کامل آن در امسال باشیم.

مدقق با اشاره به بیمارستان 540 تختخوابی امام رضا (ع)، خاطرنشان کرد: افتتاح این بیمارستان ازجمله برنامه‌های امسال است.

وی از همکاری با کشور ایتالیا در جهت راه‌اندازی بیمارستان 1000 تخت خوابی خبر داد و گفت: دانشگاه علوم پزشکی مشهد با حمایت ایتالیا در مرحله برنامه‌ریزی برای ساخت یک بیمارستان هزار تختخوابی خواهد بود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد، با اشاره به ایجاد چندین مرکز خدمات درمانی در سطح بیمارستان‌ها، افزود: این حرکت اگر نتیجه‌بخش باشد سیستم خدمات بهداشتی درمانی نوینی در مشهد به وجود می‌آید.

مدقق فعال‌سازی بیمارستان شریعتی را به‌عنوان مکمل بیمارستان قائم دانست و تصریح کرد: این بخش برای بیماران مغز و اعصاب و سکته مغزی در نظر گرفته‌شده که در کنار آن به ارائه خدمات عمومی و داخلی پزشکی نیز می‌پردازد.

وی با اشاره به اینکه در سه سال اخیر برای ارتقاء هتلینگ بیمارستان‌ها بالغ‌بر 15 هزار میلیارد ریال هزینه شده است، خاطرنشان کرد: ارتقاء محیط برای تحمل بیماران و بهسازی اتاق استراحت پزشکان و پرستاران در راستای ارتقاء هتلینگ بیمارستان‌ها در حال انجام است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد، با تأکید بر بهسازی جدی اورژانس متمرکز قائم تصریح کرد: 3 مرکز درمان سرپایی سرطان در مشهد به همراه 2 مرکز در شهرستان‌ها ایجاد کرده‌ایم و در حال برنامه‌ریزی برای تأسیس یک مرکز خدمات جامع سرطان در مشهد هستیم.

مدقق از قرار گرفتن امتیاز و اعتبار ویژه منطقه محروم شهر برای شهرستان کلات و درگز خبر داد و گفت: برای ارتقاء کیفیت خدمات و افزایش تعداد پرسنل پزشکی این دو شهرستان هزینه و اعتبار ویژه‌ای از وزارت خانه گرفتیم و در کنار آن پرداخت شخصی هزینه بیمار روستایی را از 15 درصد به 2 الی 3 درصد و هزینه پرداخت شخصی شهری را از 27 درصد به 6 درصد کاهش داده‌ایم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی