رضا شیران خراسانی reza Shiran Khorasani

دکتر رضا شیران خراسانی Reza Shiran Khorasani

رضا شیران خراسانی reza Shiran Khorasani

دکتر رضا شیران خراسانی Reza Shiran Khorasani

قائم مقام ستاد مناسبت‌های شهرداری مشهد خبر داد:

برگزاری ۴۸ جشن در بوستان‌ها و فرهنگسراها در مشهد همزمان با دهه کرامت

قائم مقام ستاد مناسبت‌های شهرداری مشهد از برگزاری 48 جشن در بوستان‌ها و فرهنگسراها در مشهد همزمان با دهه کرامت خبر داد.
resized_image21958jpg

به گزارش مشهد پیام به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، خلیل‌الله کاظمی صبح امروز در برنامه رادیویی “صبح بخیر خراسان” در خصوص برنامه‌های شهرداری مشهد برای دهه کرامت بیان کرد: همزمان با آغاز دهه کرامت شهرداری مشهد مانند هر سال برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای خدمت‌رسانی به زائران و شهروندان مشهد انجام داده است.
وی افزود: همزمان با آغاز دهه کرامت ۴۸ جشن در فرهنگسراها و بوستان‌های سطح شهر مشهد برگزار خواهد شد.
قائم مقام ستاد مناسبت‌های شهرداری مشهد تصریح کرد: در کنار این برنامه ۲۰۰ سرود در مکان‌های پرتردد شهر، نمایش آیینی و ۳۰۰ مورد نمایش عروسکی در شهر برگزار می‌شود.
کاظمی اضافه کرد: ۶۰ بیلبورد، ۱۸۰ تابلوی شهری، ۶۰۰۰ پرچم آویز و ۳۰۰ پرچم عرضی در سطح شهر اکران شده است.
وی در خصوص نصب المان‌های دهه کرامت نیز بیان کرد: برای این دهه مبارک طی فراخوانی ۴۰۰ المان به دبیرخانه ارسال شد که از بین آن ۱۳ المان انتخاب و نصب خواهد شد.
معاون خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهد تصریح کرد: در کنار اجرای طرح نایب‌الزیاره، ۱۰ اتوبوس در نظر گرفته شده تا شهروندان مناطق حاشیه‌ای شهر را به حرم مطهر رضوی منتقل کنند.
کاظمی به برنامه‌ریزی برای پذیرایی از زائران در این دهه اشاره کرد و گفت: در کنار اینکه کمپ‌های اسکان زائر در مشهد به امکانات بیشتری تجهیز شده، ایستگاه‌های راهنمای زائر سطح شهر نیز به صورت ۲۴ ساعته به زائران خدمت‌رسانی می‌کند.
وی اضافه کرد: نورپردازی و چراغانی خیابان‌های سطح شهر و همچنین توزیع گل رایگان در چهارراه‌های اصلی شهر به شهروندان در روز ولادت امام رضا(ع) از دیگر برنامه‌های دهه کرامت است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی