رضا شیران خراسانی reza Shiran Khorasani

دکتر رضا شیران خراسانی Reza Shiran Khorasani

رضا شیران خراسانی reza Shiran Khorasani

دکتر رضا شیران خراسانی Reza Shiran Khorasani

دیدار کاروان «زیر سایه خورشید» با آیت‌الله سیستانی

خبرگزاری فارس: دیدار کاروان «زیر سایه خورشید» با آیت‌الله سیستانی

اعضای کاروان فرهنگی، تبلیغی «زیر سایه خورشید» با آیت‌الله سیستانی در عراق دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از ستاد خبری «طرح زیر سایه خورشید»، آیت‌الله سید علی سیستانی ظهر امروز در دیدار با اعضای کاروان فرهنگی، ‌تبلیغی طرح که به عراق اعزام‌شده‌اند ضمن آرزوی توفیق برای مبلغان فرهنگی این کاروان، گفت: سلام مرا خدمت حجت‌الاسلام‌والمسلمین رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی برسانید و برای ایشان آرزوی موفقیت دارم.

وی با بیان اینکه از شما خدام حرم علی ابن موسی‌الرضا(ع) درخواست دعا دارم،‌ ابراز امیدواری کرد: در راهی که قدم گذاشته‌اید، توفیقات روز‌افزون کسب کنید.

این مرجع جلیل‌القدر با تقدیر از این حرکت تبلیغی برای اشاعه فرهنگ اسلامی بیان کرد: از زحمات خدام آستان قدس رضوی تشکر می‌کنم و از خداوند متعال برای ایشان اجر معنوی درخواست دارم.

در ادامه این دیدار، حجت‌الاسلام‌والمسلمین صادق گل‌زاده، مبلغ کاروان «زیر سایه خورشید» ضمن ابلاغ سلام حجت‌الاسلام‌والمسلمین رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی، دیدار با حضرت آیت‌الله سیستانی را توفیقی بزرگ برشمرد و تصریح کرد: وجود پربرکت شما، فرصتی مغتنم برای مسلمانان عراق است؛ خوشبختانه جریان اسلام ناب در این کشور، توانسته بر تفکرات افراطی غلبه یابد و امیدواریم مسلمانان این کشور در مسیر جهاد دینی، پیروز و سربلند باشند.

کاروان اعزامی زیر سایه خورشید در ادامه با سید مجتبی حسینی، نماینده مقام معظم رهبری در عراق، دیدار داشت و پس آن خدمت مرجع عالی‌قدر عراق «سید محمد سعید حکیم» شرفیاب شد.

 این کاروان صبح روز گذشته نیز همراه با پرچم متبرک حرم ثامن‌الحجج(ع) به عیادت بیماران بیمارستان الصدر نجف رفت و با استقبال خوب مردم مواجه شد؛ این گروه در روزهای آینده چندین عنوان برنامه را اجرا می‌کند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی