رضا شیران خراسانی reza Shiran Khorasani

دکتر رضا شیران خراسانی Reza Shiran Khorasani

رضا شیران خراسانی reza Shiran Khorasani

دکتر رضا شیران خراسانی Reza Shiran Khorasani

خبرنگار باید مرز میان ارائه حقیقت و سلب آرامش مردم را رعایت کند

خبرگزاری فارس: خبرنگار باید مرز میان ارائه حقیقت و سلب آرامش مردم را رعایت کند

قائم‌مقام تولیت آستان قدس رضوی سرمایه اجتماعی هر کشوری را مردم آن برشمرد و اضافه کرد: مرز میان ارائه حقیقت و سلب آرامش مردم موضوع ظریفی است که باید مورد توجه خبرنگاران قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سید مرتضی بختیاری دقایقی پیش در مراسم تودیع و معارفه سرپرست موسسه فرهنگی قدس در سالن اجتماعات این موسسه اظهار داشت: همزمانی روز خبرنگار با دهه کرامت و وجود دو میلاد پر فروغ حضرت معصومه(س) و حضرت رضا(ع) را باید به فال نیک گرفت.

وی افزود: در حال حاضر برگزاری مراسم پاسداشت فعال خدمت‌رسانی در عرصه قلم یعنی مدیرمسئول سابق روزنامه قدس و معرفی سرپرست جدید این رسانه مکتوب، سنت حسنه و خوبی است.

قائم‌مقام تولیت آستان قدس رضوی خطاب به اصحاب رسانه با طرح سؤالی مبنی بر اینکه چرا برای صاحبان قلم، سختی کار لحاظ شده است؟ بیان کرد: خبرنگاران باید رسالت خود را به‌خوبی انجام دهند چراکه جامعه به صداقت و شجاعت صاحبان قلم نیاز دارد و این امر سبب می‌شود اصحاب رسانه در پیشگاه خدا مسؤول باشند.

بختیاری در خصوص حساسیت امام علی(ع) برای مقابله با مفاسد اقتصادی گفت: اگر شخصی به بیت‌المال دست‌درازی کرده بود، حضرت علی(ع) دستور می‌دادند تا وی را در شهر بگردانند و به مردم معرفی کنند چراکه ایشان نسبت به خیانت مفسدان اقتصادی و دست‌درازی به بیت‌المال حساس بودند.

وی سرمایه اجتماعی هر کشوری را مردم آن برشمرد و اضافه کرد: مرز میان ارائه حقیقت و ایجاد سلب آرامش مردم موضوع ظریفی است که باید مورد توجه خبرنگاران قرار گیرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی