رضا شیران خراسانی reza Shiran Khorasani

دکتر رضا شیران خراسانی Reza Shiran Khorasani

رضا شیران خراسانی reza Shiran Khorasani

دکتر رضا شیران خراسانی Reza Shiran Khorasani

عزم مدیران استان برای حل مشکلات اجتماعی مشهد

يكشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۰۷ ق.ظ

اولین نشست هم اندیشی مدیران اجرایی دستگاه های استانی مرتبط با کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی و وزارت تعاون٬‌کار و رفاه اجتماعی عصر چهارشنبه 13 مرداد در دفتر نماینده مردم مشهد و کلات نادربرگزار شد.

عزم مدیران استان برای حل مشکلات اجتماعی

به گزارش خبرنگار ما در این نشست هم اندیشی عضو کمیسیون مجلس شورای اسلامی و مدیران کل ادارات تعاون٬‌کار و رفاه اجتماعی٬ بهزیستی٬‌تامین اجتماعی٬ کمیته امدادامام خمینی(ره)٬بیمه سلامت٬‌آموزش فنی و حرفه ای٬‌صندوق کارآفرینی امیدوشورای مبارزه با مواد مخدر استان خراسان رضوی به بیان دیدگاه ها و اولویت های حوزه کاری خود پرداختند.

شیران خراسانی با اشاره به اهمیت برگزاری این جلسه که به تشریک مساعی و هم اندیشی در جهت رفع مشکلات اجتماعی استان می انجامد خاطرنشان کرد: بررسی طرح ها  و لوایح کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی و ارائه نظرات کارشناسی هر کدام از مدیران می تواند به کاهش هزینه ها و حل بنیادی مشکلات بیانجامد.

در این جلسه معضلاتی چون‌ اعتیاد٬‌ فقر٬‌مهاجرت روستایی و حاشیه نشینی٬‌ نبود اشتغال٬‌ قاچاق مواد مخدر و...مهم ترین مواردی بود که به عنوان اولویت اصلی دستگاه های اجرایی مطرح شد.

 

 

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی