رضا شیران خراسانی reza Shiran Khorasani

دکتر رضا شیران خراسانی Reza Shiran Khorasani

رضا شیران خراسانی reza Shiran Khorasani

دکتر رضا شیران خراسانی Reza Shiran Khorasani

  

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، در یکصد و سی و دومین جلسه علنی چهارمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد نظریه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و زیارت در زمینه طرح شهرداری مشهد در نامگذاری مکانی به نام سردار سرلشکر شهید نور علی شوشتری به تصویب رسید.
 
در همین رابطه محمد کمال سرویها که ریاست جلسه علنی را برعهده داشت، اظهار داشت: شخصیت شهید والامقام نور علی شوشتری که از فرماندهان ارزشمند دوران هشت ساله دفاع مقدس و پس از آن می‌باشند بر کسی پوشیده نیست.
 
نائب رئیس شورای شهر مشهد افزود: برهمین اساس تلاش شده تا مکانی مناسب و درخور شان این شهید انتخاب شود که باید در اینجا از تلاش‌های کمیسیون فرهنگی شورا و معاونت فرهنگی شهرداری مشهد تشکر کنم.
 
محمد آصفی‌یزدی نائب رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و زیارت شورای شهر مشهد به ارائه توضیحاتی در این زمینه پرداخت.
 
در نهایت اعضای شورای شهر مشهد با تغییر نام خیابان شارستان به نام بولوار سرلشکر شهید نور علی شوشتری موافقت کردند.
 
در مصوبه شورای شهر مشهد آمده که به استناد ماده 25 آیین‌نامه تعیین اهداف، سیاست‌ها و ضوابط نامگذاری معابر، میدان‌ها و اماکن عمومی(مصوبه شورای شهر مشهد) با تغییر نام شارستان به نام بولوار سرلشکر شهید نور علی شوشتری موافقت شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی