رضا شیران خراسانی reza Shiran Khorasani

دکتر رضا شیران خراسانی Reza Shiran Khorasani

رضا شیران خراسانی reza Shiran Khorasani

دکتر رضا شیران خراسانی Reza Shiran Khorasani

بازدید دکتر شیران از اداره زمین شناسی

چهارشنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۷، ۰۷:۲۴ ب.ظ

بازدید رضا شیران خراسانی نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس از اداره کل زمین شناسی و اکتشافات معدنی منطقه شمال شرق

دکتر شیران خراسانی، نماینده مردم شریف مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی، از فعالیت ها و عملکرد اداره کل زمین شناسی و اکتشافات معدنی منطقه شمال شرق بازدید کرد.

به گزارش رضا شیران خراسانی به نقل از  اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل زمین شناسی و اکتشافات معدنی منطقه شمال شرق، دکتر شیران خراسانی که در ماه های های گذشته رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی نیز بوده، در روز دوشنبه ۹۷/۶/۱۹ با حضور در اداره کل زمین شناسی و اکتشافات معدنی منطقه شمال شرق ضمن بازدید از پروژه پارک موزه علوم زمین در جلسه مشترکی با حضور دکتر طاهری مدیرکل و تعدادی از معاونین و رؤسای ادارات با فعالیت ها و عملکرد این اداره کل آشنا شد.

دکتر طاهری ضمن تشریح سرمایه انسانی موجود در این اداره کل و فعالیت های فنی مؤثر که در منطقه شمال شرق کشور انجام شده خواستار توجه بیشتر به فعالیت های فنی و معدنی در راستای تولید ثروت و اشتغال مخصوصا در مناطق کم برخوردار گردید.
دکتر شیران خراسانی نیز با اظهار خشنودی از عملکرد این مجموعه تکمیل پروژه پارک موزه علوم زمین را در شهر مشهد بسیار حائز اهمیت دانست که موجب ماندگاری بیشتر زائرین در مشهد شده و عموم مردم را با مباحث علوم زمین آشنا می کند.
دکتر شیران خراسانی مطالعات منابع آب در استان توسط سازمان زمین شناسی را بسیار ارزشمند و مؤثر دانست و اعلام آمادگی کرد تا در راستای تکمیل ظرفیت های موجود در این اداره کل خصوصا در مباحث تحقیقاتی مساعدت های لازم را به عمل آورد.
انتهای پیام/
تصویر دوم:
 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.